Termeni și condiții
1. Furnizorul de servicii turistice educaționale
FEDERAŢIA ROMÂNĂ DE CULTURISM ȘI FITNESS, cu sediul în București, B-dul Basarabia nr. 37 – 39, sector 2, Cod înregistrare fiscală: 4203598, având contul IBAN RO39RNCB0082044176700001 – Banca BCR – Sucursala Unirea, reprezentată de domnul TONCEAN SEBASTIAN-GABRIEL în calitate de Președinte și domnul VIRGIL BOROS în calitate de Secretar General, denumit în continuare furnizor
2. Obiectul contractului:
Obiectul contractului îl constituie prestarea de către furnizor a serviciului de formare educațională, pentru de competenta IFBB BASIC NUTRITION SPECIALIST
3. Durata contractului:
Durata contractului este de 1 (una) lună, reprezentând 20 ore de pregătire teoretică și 40 ore de pregătire individuală, calculate de la data începerii cursului.
4. Valoarea contractului:
(1) Valoarea totala a contractului este de 989 lei. Această sumă va fi achitată în contul pus la dispoziția beneficiarului de către furnizor prin transfer bancar sau online, cu cardul pe site-ul ifbbacademy.ro .
(2) Valoarea contractului, precum și modalitățile de plată pot fi modificate ulterior, cu acordul părților, prin acte adiționale la prezentul contract.
5. Obligațiile părților:
A) Furnizorul se obligă :
a) să presteze serviciile de formare profesională, cu respectarea normelor Federației Internaționale de Bodybuilding punând accent pe calitatea formarii educaționale;
b) să asigure resursele umane, materiale, tehnice sau altele asemenea, necesare desfășurării activității de formare educațională;
c) să asigure finalizarea procesului de formare educațională și susținerea examenelor de absolvire la terminarea stagiilor de pregătire educațională;
d) să asigure instructajul privind protecția muncii;
e) să nu impună beneficiarului să participe la alte activități decât cele prevăzute în programul de formare educațională.
f) să elibereze beneficiarului diploma absolvire, in cel mult 3 luni de la data absolvirii cursului de formare educațională. Eliberarea se face numai beneficiarului personal, identificat cu cartea de identitate sau unui mandatar al acestuia împuternicit cu procură notarială, la sediul Furnizorului.
B) Beneficiarul se obligă:
a) să frecventeze programul de formare educațională pe întreaga perioadă. Înregistrarea a mai mult de 50% absențe nemotivate sau absențe motivate din durata totală a programului conduce la pierderea dreptului beneficiarului de a susține examenul de absolvire;
b) să utilizeze resursele materiale, tehnice și alte asemenea, potrivit scopului și destinației acestora și numai în cadrul procesului de formare educațională, evitând degradarea, deteriorarea sau distrugerea acestora;
c) să păstreze ordinea și disciplina pe parcursul frecventării cursurilor de formare
educațională;
d) să respecte normele eticii în relația cu colegii de curs;
e) să se participe la examen după ce a finalizat cursul ;
f) să se prezinte personal sau prin mandatar împuternicit cu procura notarială pentru a-și ridica diploma de absolvire în termen de 30 de la data la care este anunțat de către furnizor. În cazul neridicării documentului acesta se va arhiva la dosarul personal al cursantului beneficiar, urmând a fi eliberat la cerere cu respectarea condițiilor menționate anterior.
6. Alte clauze contractuale
Furnizorul va percepe o taxa de 100 lei pentru fiecare reexaminare a unui beneficiar care nu a absolvit cursul de formare educațională în sesiunea de examen aferentă cursului pe care acesta l-a parcurs.
Furnizorul va percepe o taxa de 100 lei pentru examinarea inițială a unui beneficiar care nu a participat la sesiunea de examen aferenta cursului pe care acesta l-a parcurs.
Plata taxelor sus-menționate nu asigură beneficiarului absolvirea cursului ci doar reexaminarea sau examinarea inițială.
7. Încetarea contractului
Contractul încetează la expirarea termenului prevăzut, daca părțile nu hotărăsc în scris prelungirea acestuia, cu cel puțin 15 zile înainte de expirarea sa.
Contractul mai poate înceta și în următoarele situații:
– prin acordul părților
– la inițiativa oricărei părți în cazul nerespectării obligațiilor contractuale, cu o notificare prealabilă transmisa cu 10 de zile înainte de data la care se dorește încetarea.
8. Forța majoră
Părțile convin ca pot fi exonerate de răspundere pentru neîndeplinirea obligațiilor asumate prin acest contract, în caz de forță majoră.
Partea afectata de eveniment are obligația să înștiințeze în scris cealaltă parte, în termen de 5 zile de la apariția evenimentului .
9. Litigii
În cazul apariției unor litigii ocazionate de derularea contractului, acestea vor fi soluționate de către părți pe cale amiabilă și nu vor fi înaintate spre soluționare instanțelor judecătorești.
10 . Condiții de prelucrare a datelor cu caracter personal
Prestatorul, în conformitate cu dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 679/2016, prelucrează datele cu caracter personal furnizate de Achizitor prin acest contract în scopul asigurării serviciilor solicitate.
Datele cu caracter personal vor fi prelucrate doar în următorul scop: rezervarea, intermedierea și desfășurarea cursurilor. Datele cu caracter personal vor fi stocate pentru o perioadă de maximum 5 ani în bazele de date sau pentru perioade mai mari, doar în situația în care acest lucru este obligatoriu potrivit unor dispoziții legale.
Conform legislației în vigoare, Achizitorul beneficiază de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de opoziție, dreptul la mutarea datelor și dreptul de a solicita ștergerea acestora.
Datele Achizitorului nu vor fi transferate în state membre UE sau din afara UE, în vederea asigurării serviciilor solicitate.
În situația minorilor sub 16 ani, reprezentantul legal al Cursantului declară că este titularul drepturilor părintești și că este de acord cu prelucrarea datelor acestora
11. Politica de anulare si retur
Furnizorul are următoarea Politică de anulare pentru serviciile achiziționate de utilizatori sub forma de pachete de sesiuni de curs:
Beneficiarul poate opta pentru anularea unei achiziții sub forma de pachet de sesiuni de curs prin formularea unei cereri de anulare in termen de 30 de zile de la data achiziționării pachetului de sesiuni de curs.
Cererea de anulare se face prin email la adresa secretariat@frcf.ro, prin care se poate solicita returul banilor cursurile plătite și neaccesate. O sesiune de curs se consideră neaccesata daca nu a fost accesata sesiunea ONLINE, materialele sau înregistrarea video asociată sesiunii de curs.
În urma cererii de anulare a achiziționării unui pachet de sesiuni de curs se vor considera acceptate pentru retur sesiunile de curs neaccesate conform criteriilor de mai sus.
Verificarea accesării de către Beneficiar a sesiunile de curs ONLINE, a materialelor sau a înregistrării video asociate unei sesiuni de curs se face pe baza logurilor din platforma ZOOM
Valoarea acceptata de Furnizor pentru retur este valoarea plătita de Beneficiar pentru pachetul de sesiuni de curs.
În vederea returnării banilor, se vor solicita de către Furnizor datele necesare în acest scop (cont IBAN, banca, cod swift, titular cont, alte informații). În cazul în care Beneficiarul nu furnizează datele solicitate, Furnizorul se va găsi în imposibilitatea de a returna banii.
Termenul de răspuns al Furnizorului la cererea de anulare este de 5 zile de la trimiterea cererii de către Beneficiar pe adresa de email sercretariat@frcf.ro, cerere prin care s-au furnizat toate datele necesare: utilizatorul care a achiziționat pachetul de cursuri, pachetul achiziționat, data achiziționării.
Răspunsul Furnizorului va include: acceptarea sau refuzarea returului, suma acceptata pentru retur conform criteriilor privind sesiunile de curs neaccesate, motivul refuzării returului daca e cazul, solicitarea datelor Beneficiarului pentru virarea sumei acceptate pentru retur (cont IBAN, banca, titular cont).
Termenul de returnare a valorii acceptate pentru retur este de 10 zile lucrătoare de la data răspunsului Furnizorului sau de la data primirii datelor beneficiarului pentru virarea sumei acceptate pentru retur (se considera termenul maxim conform celor doua date).
Opțiunea de anulare invocata pentru sesiunile de curs achiziționate și neaccesate implica anularea accesului utilizatorului la sesiunile de curs pentru care s-a invocat returnarea banilor și care sunt neaccesate, din momentul în care a fost acceptat returul de către Furnizor.